Begin december 2024 klopte De Mol DrankenSpecialist bij WebsiteToday aan met een duidelijke wens: een online etalage die net zo verfijnd en uitnodigend zou zijn als hun winkelpanden in Driebergen en Bilthoven. Al snel doken we samen in hun wereld van zorgvuldig geselecteerde wijnen, gedistilleerde spirits en feestelijke partyservices. Tijdens onze eerste workshops ontdekten we niet alleen hun merkidentiteit, maar ook hoe belangrijk snelheid, gebruiksgemak en uitstraling zijn voor hun klanten.
Met die inzichten richtten we een frisse, gebruiksvriendelijke website in WordPress in, waarin we met Elementor een visueel aantrekkelijke en intuïtieve ervaring realiseerden. Achter de schermen zorgden we voor een soepele webshopintegratie, zodat bestellingen via iDEAL moeiteloos binnenkomen. Tegelijkertijd maakten we het beheer voor de medewerkers van De Mol – van het bijwerken van nieuwe whisky’s tot het lanceren van seizoensacties en proeverijen – net zo soepel als de smaak van hun exclusieve bourbon.
Na intensieve tests en verfijningen ging de nieuwe site live in april 2025. Voor Rogier de Mol was het resultaat meer dan een technische upgrade: “De nieuwe website laat perfect zien wie we zijn en helpt ons gasten te verrassen, zowel in de winkel als online.”